
Biblio40: nom del vlok de la Biblioteca Escolar “Rafael Obligado” ( Buenos Aires).

Biblio-Arte: una de les activitats desenvolupades a la Biblioteca Pública Municipal Lucio Pabón Núñez a Villa Caro ( Colombia).

Bibliocabinas: els transeünts del centre de Santiago ( Chile) poden gaudir des de març de llibres “alliberats” en antigues cabines telefòniques.

Bibliocano: és un joc organitzat per l’Asociación de Bibliotecarios de Toledo : Circundedisti me: Navegando por la lectura con Magallanes y Elcano escape room online.

BiblioControl: programari per a la gestió d’accés a les sales d’ordinadors.

Bibliocronistas: la Biblioteca Pública Morelos i l’Institut Municipal d’Art i Cultura van llançar el taller “Bibliocronistas” dirigit a totes les bibliotecàries del municipi d’Ahome a Los Mochis-Sinaloa (México) , això amb la intenció de conèixer la història i els orígens dels espais i l’entorn en el qual es troben per a conèixer més de la identitat regional i cultural de les biblioteques.

BiblioDigital: préstec de revistes i llibres electrònics. Es poden concertar sessions de formació de l’eBiblio, individuals o en grup. En la majoria de llocs ( biblioteques) usen Biblioteca Digital. A la de Cambrils usen BiblioDigital.

Biblio-Escuela: projecte Biblio-Escuela amb diverses activitats com Biblio-Arte. A la Biblioteca PúblicaMunicipal Lucio Pabón Núñez a Villa Caro ( Colombia).

Bibliolili: vlok de la Biblioteca del CEIP Plurilingüe Santa María a Pontes (A Coruña).

Biblio-Med: temes de medicina amb la seva respectiva bibliografia.

Bibliomestre: possibilitat de que un Biblioaprenent passi, amb molt de temps i desprès de moltes lectures, xerrades i cursos, a ser Bibliomestre, paraula utilitzada, una mica exageradament, per @amadeupons a Twitter.
Bibliopacientes: la Biblioteca de Pacients de l’Hospital Universitari Reina Sofía ( Córdoba), al costat del BookCrossing, formen part del Projecte d’Animació a la Lectura que s’impulsa des de la Biblioteca i l’Aula Hospitalària.

Bibliopuntos: intercanvi i préstecs de llibres, la tecnologia i l’energia solar, integrant els hàbits de lectura i reutilització de llibres a les Smart City. A Santiago (Chile).

Biblioteca, La: agència de desenvolupament artístic. A València.

Biblioteca-Escuela: programa Biblioteca-Escuela de la Biblioteca Civican Liburutegia-Fundación Caja Navarra. És una via de col·laboració per donar a conèixer els recursos bibliotecaris. Fomentar els hàbits de lectura i informació i donar suport a les biblioteques escolars.

Biblioteche Oggi: “Les biblioteques d’avui” és una revista mensual d’informació professional, que va dirigida als bibliotecaris i al món de les biblioteques. Amb el Bibliodiccionari pretenia anar posant paraules en català i castellà, però hi ha llocs que crec que encara que siguin en idiomes diferents també són interessants.

Biblio-Técnica Digital: disponible a la pàgina de la Biblioteca Digital de l’escola Técnica nº 1, a Ensenada (Buenos Aires).

Bibliotiquín: biblioteca portàtil per a restaurar la relació afectiva amb la lectura.

Bibliotón: projecte de recaptació de llibres a benefici de 7 espais de lectura comunitària a Chincha i Pisco. A Chincha Alta ( Perú).

